حكايات حب ورومانسيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الحياه الحب الحريه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
نكت بس جامده جدا واحكم بنفسك 586428356

نكت بس جامده جدا واحكم بنفسك

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

انثى
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : رااااايق
admin :
نكت بس جامده جدا واحكم بنفسك Left_bar_bleue10 / 10010 / 100نكت بس جامده جدا واحكم بنفسك Right_bar_bleue

نكت بس جامده جدا واحكم بنفسك Empty
مُساهمةموضوع: نكت بس جامده جدا واحكم بنفسك   نكت بس جامده جدا واحكم بنفسك I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 22, 2008 7:06 pm

اهلا بيكم يا احلى اعضاء انا جايبة لكم شوية نكت يارب تعجبكم وياريت ما تبخلوش علينا فى الردود

واحد بلدياتنا رجع بلده بعد المتحانات و وصى زميله يشوفله النتيجة و لو كان طالع بمادة يقوله محمد بيسلم عليك و لو مادتين يقوله محمدين بيسلم عليك فبعتله و قله امة لا إله الا الله بتسلم عليك

واحد راح لدكتور عيون علشان يعمله عملية .بعد ما فكله الرباط قال للدكتور مش شايف يا دكتور,الدكتورقاله دول كام قله مش شايف,قله طب دول كام قله مش شايف مش شايف, راح الدكتور مسك ودنة و قله طب دى أية قله دي ودنى الدكتور قله يااخى خضيتنى عليك.

مرة واحد سكران قابل واحدة وحشة اوى ... فاول ما شافها قعد يضحك ويقولها انتى وحشة اوى ... قالتلة جرى اية يا سكران ... قالها طيب انا هافوق بكرة طيب وانتى هتعملى اية؟

ثلاثه اتفققوا علي مين يجيب اكبر قطه,الأول قال انا هاقعد شهر و هاجيب القطه, فعلا بعد جاب قطه كبيره,التاني قال انا هاقعد خمس شهور وهاجيب قطه اكبر من الأولاني وجاب واحده اكبر من الأولاني جه التالت قال هاقعد سنه و اجيب قطه اكبر من القطتين دول و قعد خمس سنين المهم راحوا يدوروا عليه لقوه قاعد مع فيل وعمال يقوله هاتنونو يعنى هاتنونو.

فرخه اتجوزت فيل، خللفوا ولد سمموه تشيكن فيليه

مرة جزار خلف بنتين واحدة سماها كيلوباترا و الثانية سماها كيلولحمه

مرة واحد كبابجى اتجوز فرش لمراته السرير بقدونس

مسطول يسال مسطول ثاني : متعرفش فين شارع 26 يوليو ؟ رد الثاني مقالولكش سنة كام ؟

مرة إتنين حشاشين قاعدين يحششوا فى الترب ..طب عليهم البوليس.. فواحد منهم هرب و التانى راح إستخبى فى الترب..فشافه الظابط, فجاله يقولله انت بتعمل ايه هنا عندك..رد عليه الحشاش وقاله يا بيه هو الإنسان مخلوق من ايه؟ فقاله من تراب ..فرد عليه الحشاش..طب على النعمه انا لسه مخلوق دلوقتى

سوسو و ميمى شاورو لسواق تاكسى فالسواق وقف بعديهم بشوية سوسو قال لميمى اه وقف فى المكان اللى هانروحه

مره واحد بلدياتنا واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول:بس دوري تاني ، دوري كويس. قام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه، قام بلدياتنا قال له: طلبت رقم قامت طلعتلي ست عمالة تقول (ألرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)
https://hamsalhop.hooxs.com

نكت بس جامده جدا واحكم بنفسك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-